De Synergiefabriek

Advies en interim-management
 

Janet Redeker

Na m’n studie Geschiedenis aan de RuG, ben ik in 1985 mijn loopbaan gestart in een aantal secretariaatsfuncties. Ik verbaasde me toen over de grote verschillen tussen mensen en hun houding tegenover het werk dat zij deden. De vraag: wat maakt dat mensen positief in hun werk staan, en aan welke knoppen kan een organisatie draaien om dat te beïnvloeden wekte mijn grote interesse. Om daar meer over te weten te komen heb ik de HEAO-EJ (afstudeerrichting P&O) gevolgd. Vervolgens heb ik een overstap gemaakt naar verschillende HR-advies en -managementfuncties. De laatste 5 jaar heb ik mijn ervaring aangevuld als projectleider en leidinggevende op het gebied van aanbestedingen en contracteren van zorg, cliëntbemiddeling en juridisch advies. In 2019 heb ik ervoor gekozen om m'n kennis en ervaring in te zetten als zelfstandige.





 


   


 


 


 


 


 

 
E-mailen
Bellen